دلبرانه

دلبرانه

I hope you're happy I did

اس ام اس عاشقانه سری جدید 1


اس ام اس های عاشقانه  سری جدید

 

***
به هر دری می زنم از عشق تو / می نگرم بر غم رخسار تو / من و تو دلداده ی هم دیگریم / که در زمین و آسمان گوهریم / چنین ندیدن همگان در جهان / که از همه بد شدگان بدتریم .

***
مردی که به راه عشق جان فرساید / آن به که بدون یار خود نگراید / عاشق به ره عشق چنان می باید / کز دوزخ و از جنت یادش نیاید .

***
می خوام برم رو برج ونیز / پیدا کنم یه میز / خیلی تر و تمیز / با یه چاقوی تیز / روش بنویسم یه ریز / دوست دارم عزیز .

***
مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا / مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها .

***

همه ساعت دارند و همه ساعت ها بی خیال غم و اندوه من و ماست ، چرا ؟ من که بیزارم از این ثانیه ها ، که فقط وقت نگه دار غم ما و شماست ، راستی ساعتی بی غم ساعت بودن چه صفایی دارد !

***
ماه من پرده از آن چهره ی زیبایت بردار تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد .

***

واسه تسکین دلم میگم میاد / ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد .

***
قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم ، نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم .

***
تا تو هستی با من ، من شادمانم / بذار داد بزنم دوست دارم مهربانم .

***
سرنوشت هرچی دلش خواست نوشت / نوشت که بی تو جهنم با تو بهشت / نوشت که تو از پیشم بری مهربونم / تنها بمونم تو این دو روز بد و زشت .

***
بی تو بودن زنده موندن چه سود / چرا الکی گفتی : میام خیلی زود .

***
هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای رفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه…………….

 

اس ام اس عاشقانه(تنها صادق)

از برگ گل نازک تری / از هرچه گویم بهتری / خوبان فراوان دیده ام / اما تو چیز دیگری .

***
آخرین نگاهت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود .

***
میگن آخر معرفت اینقدر دوره که عمر آدما کفاف نمیده بهش برسن ، اما من یه اس ام اس میدم به اونی که آخر معرفته .

***
باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم ، دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم .
***
روی دیوار مقابل پنجره ات قلبی کشیدم زیبا ، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد ، امروز را دیدم روی قلبم می نوشتی : زباله هایتان را در این محل نگذارید .

***
چشمامو وقف تو کردم ، دل به خلوت تو………..

***

گاهی وقتا زندگی کردن پرنده ها توی قفس از هر کاری بهتره به شرطی که اون پرنده تو باشی و اون قفس دل یارت

***

اگر با گریه دریایی بسازم اگر با خنده رویایی بسازم اگر خنده شود در من فراموش اگر گریه شود با من هم آغوش تو را هرگز نخواهم کرد فراموش

***

میگن اخر معرفت اون قدر دوره که عمرادم کفاف نمیده که بهش برسه اما یه اسمس فرستادم برای اونیکه اخر جاده معرفت ایستاده.

***

گل اگرخشک شودساقه ی ان میماند عشق اگردورشودخاطره اش میماند
در میان همگان گشتم………….


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نویسنده ی مطالب وبلاگ

لینکهای دوستانم

موضوعات وبلاگ تنها صادق

آرشیو مطالب

درباره من


ازم پرسید دنیارو میخوای یا منو؟ گفتم دنیارو... گذاشت رفت،ولی هیچوقت نتونست بفهمه که خودش دنیای من بود.

آخرین مطالب نوشته شده توسط صادق

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 8291
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

===========
==============
داستان روزانه
===========
============
============
============

===========
===========

استخاره با قرآن
استخاره

استخاره آنلاین(پس از نیت کلیک کنید)تنها ===========
 ============ ============= ========= اخبار روز(تنها)1 ============== ============= =========== ============= Online User =========== ============
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ